16.38

Hej!
jag har kommit hem från tävlingen nu! det gick bra för Maxime, GRATTIS till första platsen!
jag kom hem till en Äppelkaka (jättegod). och sedan var det spagetti och köttfärssås. 
väldigt enkel dag idag skön!
Sandri och jag satt och kollade tillsammans på tävlingen och i slutet blev det lite långtråkigt. Det slutate med att vi snackade om Gameboy och försökte värma näsan med läppen (inget vidare party trick). 
vi gick också och köpte Chiabattas på Copp Forum och jag lyckaeds få den som var kryddad med soltorkadetomater, vilken tur! 
Vi kom fram till att båda tyckte att yougurtdoppadejordgubbar, är det godaste som finns! 

Jag är på jakt efter en skjorta som jag absolut inte kan hitta, det är väldigt irriterande. 
Jag får se om jag går på ballet lektionen idag, har väldigt ont i ryggen!!!

Vi ses i morron!♥


Kommentarer
Postat av: Kisch

*maxine

jo, världens bästa ppartytrick juuuh!

kolla förresten april 08 i mitt arkiv, där kommer du nog hitta ett roligt inlägg haha :)

2009-09-13 @ 22:41:09
URL: http://kiisch.blogg.se/
Postat av: Moster

Hej!

Kul med en blogg jag har också bloggat en del på familjeliv och viktklubben men hinner inte just nu!

Måste vara lite lärare och säga....tänk på stavningen! Du kan nog och man verkar mycket smartare om man skriver bra!

Miss you and love you!

2009-09-14 @ 09:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0