Datorn upptagen

Hej!
Hemskt ledsen att jag inte uppdaterat idag.
Gabriel hemma och då är datorn upptagen.
Iallafall, idag hade Maria med sig lilla Esaias och han fick sitta i mitt knä halva kemilextionen.
Där satt vi och lyssnade på Maria när hon stod och pratade om Seperationsmetoder. Medans Esaias satt i mitt knä och lekte med en teburk!!!
Han är så söt och hans lila kalufs på huvudet är väldigt fin.
Maria är vår matte/no- lärare och surprise surprise, där sitter Esaias och leker med en miniräknare!
Fast Signe och jag tror att han blir musiker.

Det är "Smallville" på tv nu och Gabriel är som fastklistrad på tvskärmen (typ som jag när det är vänner på tv).
Sedan är det film för Gabriel och pappa jag tror de ska se "Swat".
Jaja jag får väll hitta på något att göra!
Ses hejdå.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0