Hej!

hej!
Har städat rummet nu i en timme till ljudet av "all that jazz" och "Wilkommen".
ibland slutade såklart med att jag dansade mer än vad jag städade, men tillslut blev jag iallafall klar. Fixade och donade igår medans Gabriel såg på "Smallville" och "Pirates of the Carribien". och bredvid mig satt mamma och pappa och kollade på "Derailed".

Ska på tävling snart på stadion.
Höstflippen, är en klubb tävling bra dommare och duktiga åkare! Lutz, Flipp och hopp i sitt. hur många får plus i GOE och hur många får avdrag för troskanten eller fallen som som de gör. ska bli grymt kul att se. Önskar att jag också kunde tävla men har man ont i ryggen så har man.

!!! Ha det så kul i Jönköping Sandri!!!!♥

Kommentarer
Postat av: Kisch

tackar det hade jag :)

2009-09-13 @ 22:37:20
URL: http://kiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0