Låt matens tysta mun

Hej!
Jag och Signe har upptäckt att vi inte pratar när vi äter.
Kan det bero på att alla sa till oss att inte prata med mat i mun när vi var små. Så nu pratar vi inte så fort vi får mat i händerna.
Vi gick en promenad som vanligt (på rasten) när vi bestämmde oss för att ta varsitt tuggummi. Vi gick upp till skåpen och signe tog fram sina Läkerol Salvi tuggummi. Och så fort vi började tugga sade vi inte ett ända ord, ganska komiskt tycker jag.

Binära tal!!!
Det måste vara det tråkigaste i mattens historia. Det är inte svårt men Gud vad mycket tabeller man måste rita. och att bara få andvända 1:or och 2:or är ganska puckat kan man inte bara skriva talen som de är!!!!!!!!!
Jaja nu ska jag inte säga för mycket jag kommer låta som en blåst blondin.

jag klippte mig igår och det blev väldigt bra. Alexandra från Blizziz jag tackar dig!!!

Hejdå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0